1-vuotisarvonta!

Vuosi on tullut täyteen! Siis joitakin viikkoja sitten, mutta kesäaikaan tämän blogin joka tapauksessa aloitin. Monia vaiheita on blogin pitämisessä ollut, aktiivista innostusta, kiireistä elämää ja kyllästymistäkin – mutta aina kun olen kyllästynyt, olen saanut sähköpostilla tai ystäviltä niin positiivista palautetta blogista, että se on kannustanut jatkamaan. Ja hyvä niin, sillä lukeminen ja kirjoittaminen on minulle niin luonteva tapa olla olemassa, että ilman sitä elämä ei edes tuntuisi ihan todelliselta. Opin uudet asiat parhaiten lukemalla niistä kirjan, ja havainnoin ympäristöäni kirkkaimmin kirjoittamalla siitä.

Blogissani on jonkin verran mainoksia. Niistä saa tuloja tämän kokoisella blogilla niin vähän, että on siinä rajoilla, kannattaako niitä täällä pitää. Aluksi kokeilin vähän, miten mainoksia oikein kannattaa käyttää, kun koko nykyinen blogimaailma oli minulle niin vieras. Pian päädyin siihen, että hyvän omatunnon mainostamisessa voin säilyttää vain, jos mainokset blogissani ovat sellaisia, että ne tunnistaa selkeästi mainoksiksi. En myöskään laita mainoksia, jotka ovat omaa arvomaailmaani vastaan. Voin kertoa, että vuoden aikana olen blogilla tienannut hurjat 30 euroa, ja niillä rahoilla aion 1. maksaa tämän arvonnan postimaksun ja 2. viedä perheeni syömään sushia blogin synttäreiden kunniaksi. Niin että kiitos teille!

Salaa olen myös haaveillut, että joku lähettäisi tähänkin blogiin tuotelahjoja, joista voisin kirjoittaa. Samalla olen myös tiedostanut, että harva varmaan lähettää sellaisia blogiin, jonka pääasiallinen sisältö on kirjastosta lainatut kirjat ja kierrätyskeskuksen ilmaistavaraosastolta löydetyt tavarat. Minulle ei kuitenkaan tullut mieleen, että joku voisi lähettää blogeihin kirjojakin arvosteltavaksi. Oli hauska yllätys, kun minulta kysyttiin, haluaisinko blogikappaleita muutamasta kirjasta. Otin kirjat mielellään vastaan, koska jos minulta pyydetään arvostelua, oletan että saan kertoa mitä mieltä oikeasti olen kirjasta. (Tosin jos kirja on oikeasti huono, en kyllä aio kirjoittaa siitä mitään, tai edes ottaa sitä luettavaksi. Sellaiseen ei vapaa-aikani riitä!) Ja jos tyylini ei miellytä, voin jatkaa kirjojen lainaamista kirjastosta…

Mutta nyt siihen asiaan, eli arvontaan! Kommentoi tätä postausta 31.7. mennessä ja kerro, mitkä aihepiirit blogissa sinua kiinnostavat eniten tai mistä aiheista haluaisit lukea enemmän jatkossa. Kaikista minua inspiroivista aiheista lupaan myös kirjoittaa! 😉 Vastanneiden kesken arvotaan Uhmakirja, josta kirjoitin blogissa joitakin päiviä sitten.

Ja vielä kiitokseksi kaikille uskollisille lukijoilleni tässä ottamani iso kuva afrikkalaisesta lehmästä, joka tuli ravintolassa kärkkymään maissipuuroani. Ammuu! Ammuu! Ammuu!

4 thoughts on “1-vuotisarvonta!

  1. sanna osallistuu arvontaan ja tykkää tosta lehmänkuvasta:) blogissa erityisen mielenkiintoista kirja-arvostelut ja elämän tärkeiden asioiden pohdinnat, itse en nyt juuri saa niin paljoa sormiruokailusta ja unikoulusta irti jostain sattuneista elämäntilannesyistä:) kiva tyyli ja kivoja kuvia ja hyviä aiheita ja sopivin välein kirjoituksia että pysyy mukana:)

  2. Mä en tykkää siitä, että blogeilla tehdään rahaa, mutta ne arvostan tässä esittelemiäsi periaatteita ja siksi voin myös osallistua arvontaan 🙂 Olen löytänyt blogisi suht myöhään, mutta eniten olen kiinnostunut teidän perheen arjen kokemuksista, sinun pohdinnoistasi ja olen täältä myös mielenkiintoisia kirjavinkkejä löytänyt. Kiitos myös lukuisista ja luotettavan tuntuisista ruoka-aiheisista kirjoituksistasi!

  3. En osaa sanoa mitään erityistä, mistä toivoisin enemmän juttua, sillä minusta sinun kirjoituksesi ovat olleet kauttaaltaan mielenkiintoisia. Elämän moninainen kirjo kiinnostaa! Nyt on meillä sormiruokailu ajankohtainen ja noita vanhempia kirjoituksiasi siitä aiheesta olen lukenut uudelleen.

  4. Löysin juuri tämän hauskan blogisi, suklaakakun ohjeen ansiosta 🙂 Juttujasi on mukava lukea, jopa mainokset puoltavat paikkaansa, sillä ne vaikuttavat enemmän asian esille tuomiselta kuin perinteisiltä mainoksilta…. siinä jää itselle jotenkin enemmän tilaa arvioida asioita. Pidän hyvistä ruokaohjeista, stevia -juttu oli kiva. Kunhan kehittelet sopivan leivontaohjeen tuoreelle stevialle niin laitapa näkyviin! Samoin kirja-arvostelut olivat innostavia, kirjat on nyt varattuna 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s