Lasten kaupunki

Kirppu on ollut viime aikoina useana iltana hoidossa, ja sen seurauksena oli ihanaa huomata, että löysin sisältäni taas tällaisen ajatuksen: Ihanaa että saan olla huomenna Kirpun kanssa koko päivän! Mun haaveissa on että Kirppu menisi keväällä ainakin osa-aikaiseen hoitoon että mä saisin enemmän aikaa opiskeluun, ja tämäkin vahvisti sitä. Haluan, että sitten kun me ollaan yhdessä, mulla riittää siihen energiaa, ja viime aikoina voimat ja innostus puuhailla yhdessä on ollut vähissä.

Ja se päivä olikin tosi mukava. Käytiin kaiken muun kivan välissä Lasten kaupungissa, uudessa lapsille suunnatussa museossa Helsingissä Sederholmin talossa, siis Senaatintorin laidalla. Tosi hyvä vaihtoehto Hoplopille ja muille: Mahdollisuus mm. leikkiä nukketeatteria, pukeutua roolivaatteisiin, leikkiä erilaisilla nukkekodeilla ja käydä 70-luvun mummolassa kylässä… Melkein kaikkeen sai koskea ja kaikella leikkiä, ja leikkiseuraakin löytyi paljon. Mutta kaikista ihmeellisin paikka oli se mummola. Se oli siis AIVAN SAMANLAINEN kuin mun oma lapsuuden mummola. Jopa koriste-esineet, kuten se ihme poronkarvasta tehty pöllö ja espanjalaset muovinuket, olivat suoraan mun mummolasta. Mikä nostalgiamatka!

Mä nappasin tämän kuvan tuolta museon sivuilta, kun kamera valitettavasti unohtui kotiin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s