Vinkkejä Netflixiin

Meillä on ollut monta iltaa jona ollaan ajateltu että nyt olisi kiva katsoa yhdessä leffaa, ja sitten meidän koko ilta on mennyt siihen kun me ei osata päättää mitä me Netflixistä katsottaisiin. (Onneksi ei sentään tarvitse enää viettää koko iltaa videovuokraamossa.) Siksi mä halusinkin antaa muutaman vinkin sellaisiin mitä olen löytänyt ja joista olen pitänyt. Tosi erilaisia elokuvia enkä selittele sen enempää miksi juuri nämä :). Jotkut on olleet mahtavan hyviä, jotkut vaan hauskoja ja viihdyttäviä. Suurin osa kyllä liittyy jollakin tavalla vanhempiin ja lapsiin. Niin kuin nyt lähes kaikki asiat elämässä liittyvät.

kollaasi

4 thoughts on “Vinkkejä Netflixiin

  1. Tuo ”Hakekaa kätilö” on kyllä tosi hyvä! Jonotan kirjaa parhaillaan Helmetin kautta – saas nähdä, jaksanko jonottaa vai sorrunko kirjan ostamaan :). Jono on nimittäin aikas pitkä!

    Me jäätiin joululomalla koukkuun Hercule Poirot- sarjaan Netflixissä! Minä ja vanhemmat lapset toivuimme oksennustaudista ja olin yksin kotona neljän lapsen kanssa (mies reissussa). Mikäs sen parempi idea kuin käpertyä sohvalle ratkomaan visaisia rikoksia :). Katsoimme putkeen luvattoman monta jaksoa. No, yleensä emme telkkaria kovin paljon katsokaan..

    • Jos sun blogilla on tarpeeksi lukijoita, voit myös harkita arvostelukappaleen pyytämistä kirjan kustantajalta. 🙂 Jos siis haluat kirja-arvosteluja kirjoittaa.

      Hercule Poirot on tosi ihanan tunnelmallinen! Mä katsoin niitä vanhoja lapsena vanhempieni kanssa ja tulee sellanen turvallinen, nostalginen lauantai-iltaolo jo siitä kun kuulee tunnarin. Olen katsonut myös niitä uusia areenasta.

      Me myös katsotaan aika vähän telkkaria, mutta hyvät sarjat netissä on poikkeus, kun voi valita tarkkaan mitä katsoo, milloin ja missä tahdissa. Ei meillä siis edes ole varsinaista telkkaria, vaan tietokoneeseen kytketty isompi näyttö josta ohjelmia voi katsoa.

  2. Kiva idea tuo arvostelukappaleen pyytäminen! Paljonkohan lukijoita pitäisi olla? Blogissani on sellainen tilanne, että ”virallisia” lukijoita on vielä vähän, vaikka kävijälaskureiden mukaan kävijöitä on kivasti :). Tulehan muuten kurkkaamaan blogini ensimmäinen arvonta. Osallistua voi liittymällä lukijaksi :).

    Olisi muuten ihanaa nähdä omia tuotoksiasi, joista kerroit yhdessä postauksessa, täällä blogin puolella! Itsekin kirjoitin nuorena paljon, mm. runoja jne., mutta vanhemmiten olen kirjoittanut lähinnä vain työtekstejä ja huomaan, kyllä kieleni köyhtyneen. Blogi on hyvää harjoitusta!

  3. Mä en tiedä paljonko, mutta aina kun olen pyytänyt kirjaa arvosteluun, olen ilmoittanut kävijöiden määrän kävijälaskurista – ei siis kaikkia käyntejä, vaan yksittäisten kävijöiden määrä (wordpressissa näkyy laskurissa tummansinisellä). Saavat sitten itse päättää, lähettävätkö. Kaikki eivät ole halunneet lähettää, useimmat ovat. Ajattelen, että kannattaa aina kokeilla 🙂

    En tiedä onko niitä tuotoksia tulossa blogin puolelle. Mä toivon että niitä sais jossain ihan oikean kirjan muodossa joskus julkaistua…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s