Uusia blogituttavuuksia

Näistä mä olen innostunut tässä kuussa.
meitseVerkkokauppa ja blogi montessori-menetelmästä ja muuten kehittävistä leluista ja tekemisistä lapsille. Vihdoinkin selvisi, mitä ne Fröbelin palikat ovat!

.

.

pinkbubbleBlogi bloggaamisesta. Ohjeita blogin pitämiseen, mainostukseen blogissa, kävijämäärien nostamiseen ja kaikkeen muuhun. Tosi hyvää, hyvin kirjoitettua asiaa. Olen saanut täältä itse monta oivallusta. Käsittelee pääasiassa muotiblogeja, mutta ihan samat säännöt pätevät näihin mammablogeihinkin.

MITÄ MÄ TEKISIN?

Mainioita ideoita, mitä tehdä lasten kanssa kotona kodin perustarvikkeita hyödyntäen. Sellaisia joista tulee fiilis, että miksi mä en itse tätä keksinyt? Niin yksinkertaisia ja toimivia ideoita, mutta – mä en niitä keksinyt.

Lastenkirjahylly

Lastenkirjallisuuden tutkija arvioi uutuuskirjoja.

Edit: Nyt on linkitkin blogeihin korjattu toimimaan 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s