Synttärikortteja – Design by Kirppu

Mä olen jotenkin kesän aikana rentoutunut. Ennen esimerkiksi askarteleminen oli minulle tosi stressaavaa, koska minulla oli niin selkeänä mielessä se mitä olimme tekemässä, ja se että Kirpun olisi saanut tekemään samoin, tuotti harmaita hiuksia. Yritin kyllä höllätä pipoa, mutta jotenkin se ei vain tapahtunut. Minulla oli liikaa mielessä se hieno oma esteettinen tuotos.

Mutta ehkä ne omat esteettiset unelmat voi säästää omalle ajalle. Tällä kertaa askartelimme veljelleni, äidilleni ja isälleni synttärikortit niin, että minä kannoin erilaisia mahdollisia askartelutarvikkeita pöytään ja Kirppu sai valita itse lähes kaiken – paperin värin ja muodon (minä tosin hoidin leikkaamisen) ja mitä kortteihin tehdään. Kirppu halusi jokaiseen kirjoittaa kortin saajan nimen minun avustamanani ja koristella kortteja kiiltokuvilla, pehmokuvioilla ja tarroilla, jotka sai liimata papereihin itse.

Tästä lähdettiin:

IMG_7604

Liisa ihmemaassa -tapetti löytyi Kierrätyskeskuksesta, Tupperwaren piirustusmallilaudat olivat kesän kiva kirpparilöytö. Puutikut löytyivät kahvilasta (kröhöm) ja Stockmarin liidut on meidän lempparit. Tigerin edullisista kuviopapereista, kiiltokuvista ja tarroista on ollut paljon iloa.

Ja tällaisia niistä tuli:

synttärikortit

Rakkaudella ja suurella inspiraatiolla tehtyjä ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s