HEI!

Mä vasta nyt huomasin, että mulle ei jostain syystä tulekaan ilmoitusta kaikista kommenteista blogissani. Syy siihen, etten ole vastannut kommenttiisi, on siis vain siinä, etten ole tiennyt siitä! Nyt olen käynyt vastailemassa takautuvasti viimeisen parin kuukauden kommentteihin, ja jatkossa aion vahtia blogiani tarkemmin. Ehkä jos vielä keksisin, miten niistä kaikista tulisi se ilmoitus sähköpostiin…

Minusta on tosi ihanaa saada kommentteja, lyhyitä innostuneita kommentteja, pitkiä kommentoivia kommentteja ja jopa niitä kriittisiä kommenttejakin. On tosi tärkeää tietää, että joku lukee blogiani ja saada joku aavistus siitä, kuka siellä ruudun toisella puolella on. Lukijathan ovat se, mikä saa jatkamaan blogin pitämistä postauksesta toiseen. Niinä parina kertana kun olen pohtinut blogin pitämisen lopettamista, olen joka kerta jatkanut siksi että juuri silloin joku on tullut kertomaan, miten paljon on pitänyt blogistani. Olen myös tosi iloinen niistä lukijoista, joiden kanssa on keskusteltu jotain sähköpostitsekin. Minuun saa siis aina ottaa yhteyttä, jos jokin asia kiinnostaa, eikä tarvitse pelätä että oma kommentti olisi jotenkin yhdentekevä!

Kirjoittelemisiin,

Meri

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s